Sommarkurser 2021

Semester och kunskap!

Unna dig en kreativ vecka på Sigtuna folkhögskola, en bra semester från vardagen!

Sigtuna folkhögskola erbjuder ett antal sommarkurser om fem dagar för dig som vill utvecklas och samtidigt få en lugn och trevlig vecka i natursköna Sigtuna.

Frukost, lunch, middag och fika ingår i kursavgiften och dukas upp i vår fina matsal. Samtliga kurser pågår under fem dagar, måndag till och med fredag. Kurserna pågår under dagen med lite längre paus för lunch så du hinner smita ner och ta ett dopp i Mälaren (glöm ej att ta med badkläder) eller äta en glass i pittoreska Sigtuna. På kvällarna efter middagen är puben öppen. Cykel och kanot finns att låna av skolan för deltagare, under veckan finns det också möjlighet att boka vår bastu.

Alla rum har dusch och toalett på rummet, handdukar och lakan ingår alltid. För vissa kurser tillkommer materialkostnader, information om detta kommer du i så fall att få av din kursledare.

Läs mer och anmäl dig genom att klicka här!