Gröna Nyckeln, Green Key

Fram till den 5 augusti har skolans administration och pedagogiska personal semester.

Om det gäller akuta frågor till någon av skolans kutlturutbildningar – Film- Musik- och ljudproduktion, Skådespelarutbildningen eller projekt-året, maila Mia Peterson: mia.peterson@sigtunafolkhogskola.se

För Allmän kurs och språkåret mailar du: Anette Lydén:
anette.lyden@sigtunafolkhogskola.se

De kan nås via mail under sommaruppehållet men inte är tillgängliga hela tiden, så det kan dröja litet innan du får svar.

Allmän kurs och Språkårets ansökningsformulär öppnar igen den 3 augusti.

Fritidsledarnas ansökningsformulär är öppet även under juli månad, så det går att ansöka, dock behandlas inte ansökningarna förrän lärarna är åter på plats. Det gäller både FL-Helfart och FL-Distans.

För samtliga kulturutbildningar är ansökan för läsåret 20/21 stängd.

Internatfrågor kan inte heller besvaras förrän den 5 augusti.

Vill du boka rum på vandrarhemmet. Skriv ett meddelande till vandrarhem@sigtunafolkhogskola.se.

Ha en riktigt fin sommar!